...ja vielä 2 vapaata edessä, kiva kiva.

 

Meillä oli Jannan kaveri yötä. Eilen oli tyttöjen ilta.Tehtiin pitsaa ja joulutorttuja. Saunassa tehtiin kasvonaamioita ja kuorintaa. Saunan jälkeen tein kaikille neljälle tytölle jalkahoidot. Isojen tyttöjen kans juteltiin pojista. Yökylävieras kyselin miltä tuntuu pussata poikaa ja mä yritin selittää. Pyynnöstä kerroin, koska oli mulla eka poikakaveri. Ihania tyttöjuttuja siis. Vieras sit sano et multa voi kuulemma kysyä mitä vaan ja se on heistä niin ihanaa. En mä mitään vuoden äiti-pystiä saisi todellakaan mut kylläpä lämmitti. Ihanaa jos nuo esiteinit kokevat et mun kans voi puhua mistä vaan kyl mun täytyy sillon olla onnistunut jossain... Ja ennen kuin kukaan kuvittelee väärin... ei, mä en todellakaan ole vain kaveri lapsilleni. Meil on aika tiukkojakin sääntöjä esim liittyen televisioon ja tietokoneeseen. Ei mul ole tarve niitä tolkuttomasti miellyttää vaan pääasiassa kasvatan ja rajoitan myös. Mut meillä jutellaan ihan kaikesta ja se on mukavaa äitistä ja tytöistä.

Tänään käytiin joulumarkkinoilla. Tytöt käyttäytyivät aivan moitteettomasti ja oli mukavaa. Naapuritkin tossa pyörähtivät kahvilla. Kiva päivä. Huomenna voitais sit mennä uimaan ja nauttia vapaasta.